אפק מערכות
ראשי > שירותי מחשוב > מחשוב מיקור חוץ

מיקור חוץ - שירותי מחשוב

אפק מערכות, חברת מיקור חוץ בתחום  שירותי סיסטםאבטחת מידע ושירותי מחשוב בעלת ניסיון עשיר ומוצלח במתן שירותי מיקור חוץ עבור ארגונים ממגוון מגזרי שוק.
עובדי תשתיות המחשוב והרשתות של אפק כוללים מנהלי רשתות וארכיטקטי תשתיות בעלי הסמכות מקצועיות (מיקרוסופט, סיסקו וכדומה), ניסיון וותק רב.
יתרונה המקצועי של אפק בא לידי ביטוי באינטגרציה המקצועית בין תחומי המחשוב המשלימים, המספקים ללקוח פתרונות מקצה לקצה ב – One stop shop.
 
 
מה זה מיקור חוץ?
מיקור חוץ הינה תפיסה ניהולית מתקדמת שמטרתה לאפשר לארגון להתמקד בליבת ההתמחות שלו ולהשקיע את מרבית המשאבים לצורך הפעילות. את תחומי הפעילות שאינן בליבת העיסוק של הארגון (לדוג' משאבי אנוש, שירותי מחשוב, פיתוח תוכנה) מעבירים לקבלנים חיצוניים שמתמחים בתחומי הפעילות הללו.
עצם השימוש במיקור חוץ גורם להיווצרות מוטת שליטה אפקטיבית על המחלקות היצרניות בארגון.
 
 
מדוע להשתמש בשירותי חברת מיקור חוץ אפק מערכות ?
חיסכון בעלויותמיקור חוץ חוסך בזמן ומשאבים לארגונים שמעוניינים לגייס עובדים. אפק מבצעת את תהליכי המיון של המועמדים ומספקת ללקוחותיה משאב אנושי מיומן ואיכותי תוך זמן קצר. כמו כן, ארגון המשתמש במיקור חוץ חוסך מעצמו את עלויות הנלוות לשכר (חופשות, פיצויים, ביטוח לאומי וכו').
 
היצע איכותי רב לאפק מערכות ישנו מאגר גדול של מועמדים איכותיים בתחומים רבים. ההיצע הגדול מאפשר לאפק מערכות לבחור בקפידה את המועמד המתאים ביותר לאותו ארגון ולדאוג שהוא יהיה עומד בכל הדרישות הטכנולוגיות.
 
מיקוד בליבת העיסוק חברת מיקור חוץ אפק מערכות מאפשרת לארגון להתמקד בליבת ההתמחות שלו ע"י תפעול התחומים להם הארגון זקוק. הסינרגיה בין אפק מערכות לארגון מתאפשרת בזכות מינוף היתרונות העסקיים של שני הצדדים.
 
גמישות בהיקף המשרההיקף המשרה נקבע לפי הצרכים של הארגון הזקוק לשירותי מיקור חוץ מאפק מערכות. מספר שעות מצומצם, חצי משרה, משרה מלאה או לפי פרויקט.
 

פתרונות מיקור החוץ שלנו בתחום שירותי מחשוב וסיסטם

פתרונות תחזוקה שוטפת ומונעת
ניהול מערך ההרשאות של המשתמשים ומדיניות אבטחת מידע ותשתיות .
בדיקה תקופתית של מערכי האחסון והקצאתן.
בדיקות תקופתיות למערך הגיבויים, לרבות ביצוע "ניסוי שדה" לשחזור קבצים, ספריות ותיבות דואר להבטחת איכות הגיבוי ויכולות השחזור.
בדיקות תקופתיות של מערך האבטחה (Fire Wall, אנטי-וירוס, אנטי-ספאם וכדומה) לרבות ביצוע עדכוני גרסה.
בדיקות תקופתיות למערך הדואר האלקטרוני, לרבות ביצועים, אופטימיזציה לאחסון ולתיבות הדואר וכדומה.
בדיקות תקופתיות למערכות ההפעלה, בשרתים ובתחנות הקצה, לרבות ביצוע עדכוני גרסה.
בדיקות תקופתיות של חומרת שרתי המערכת ותחנות העבודה, ועוד.
 
פתרונות תחזוקת שבר ומענה לקריאות
איתור תקלות חומרה, תקשורת, ציוד היקפי וטלפוניה, והפניית הבעיות (בהתאם לצורך) לספק החומרה וליווי הטיפול מולו.
איתור תקלות בתוכנות תשתית ותיקונן.
התקנת תחנות קצה (מחשבים חדשים למשתמשי קצה)
תמיכה למשתמשי הקצה , כמענה לבעיות טכניות ותפעוליות הנוגעות לתשתיות התוכנה בארגון, לרבות סיוע בהפעלת סביבת חלונות והדואר האלקטרוני, ועוד.
 
ייעוץ ופרויקטים מיוחדים
• מתן ייעוץ מקצועי שוטף לנושאי רישוי תוכנה, מדיניות אבטחת מידע, תקשורת מחשבים, פריסת מערכות מחשוב ושיתוף מידע, ציוד חומרה וציוד הקיפי אחר הקשור למערך המחשוב הכללי.
ביצוע פרויקטים מיוחדים, כגון: הקמה/מעבר של אתרים/משרדים חדשים, שדרוג מערכי חומרה ומערכי תוכנה קיימים, הקמת מערכת טלפוניית IP (לחיסכון בעלויות התקשורת), קונסולידציית שרתים, אינטגרציה בין מערכת הטלפוניה לישומי/מערכות משרד אחורי, פרויקטים לחסכון בצריכת החשמל, וכדומה.