אפק מערכות
צור קשר תמונה קטנה
ראשי > מערכות מידע > CRM

CRM

לאפק סיסטמס, חברת ייעוץ, יש ידע מצטבר במתודולגית ה- CRM וניסיון רב בניהול והובלת פרוייקטים במגוון מערכות .CRM המומחיות העיקרית של אפק סיסטמס בפרויקטי CRM היא מוקדי פניות של שיחות נכנסות ויוצאות ובנוסף מוקד שירות לקוחות.

גישת ה- CRM מעמידה את הלקוח במרכז, ומחייבת הגדרת תהליכים וכלים טכנולוגיים לשימור, שיפור והעצמת הקשר עם הלקוח.

לאפק סיסטמס צוות מיישמים, יועצים ומנהלי פרוייקטים מקצועיים אשר מלווים את פרוייקט ה- CRM משלב האפיון, ההגדרה והיישום עד לעלייתו לאוויר והטמעתו המוצלחת בארגון.

מערכת CRM שנבנתה על בסיס אפיון מתודולוגי נכון, תאפשר לארגונך להגדיל את התועלת והכדאיות מהלקוח, לשפר את חווית השירות, להעמיק את היחסים עם הלקוח, לייצר הזדמנויות מכירה ולספק תובנות להנהלה.

דוגמאות לפרויקטים נבחרים בתחום מוקדי שרות:

• שחר צנרתשירותי אינסטלציה בכל רחבי הארץ

דרכיםשירותי גרירה בכל רחבי הארץ

ביקור רופארופאים המגיעים לביקורי בית

 

תהליכי העבודה:

תהליכי עבודה וממשקים בארגון

תשתיות טכנולוגיות קיימות

היבטים תקציביים והיבטי עלות\תועלת

• גיבוש תפיסה אסטרטגית ויעדים לארגון

איפיון צרכי הארגון בתחום קשרי לקוחות

הטמעת המערכת בארגון

הקמת מערכת CRM:

      • יעוץ בבחירת ספק תוכנה CRM וחומרה

      • ניתוח פערים (Gap Analysis)

      • ריכוז הדרישות הפונקציונאליות ממערכת ה- CRM

      • אפיון מערכת ה- CRM

      • יישום תוכנות CRM לסוגיהן

      • אינטגרציה ושילוב מערכות

הקמת מוקד שירות לקוחות Call Center

     • יעוץ בבחירת ספק טלפוניה

     • תכנון והקמת מוקדי שירות לקוחות

     • גיוס עובדים והדרכתם

     • תמיכה טכנית והעלאת גירסאות

     • ליווי הלקוח בכל שלבי ההטמעה וההדרכה

     • ארגון ושיטות

     • נוהלי עבודה