שרותי מחשוב

שרותי מחשוב


אפק סיסטמס מתמחה במתן פתרונות מחשוב מלאים הכוללים: ייעוץ מחשוב, הקמת מערך מחשוב ותחזוקתו, תחזוקת מחשבים ורשתות, תחזוקת שרתים, שירותי סיסטם, מתן שירותי תמיכה ומכירה של תוכנה וחומרה.

אפק סיסטמס מעניקה לכל ארגון את היכולת לפעול בקלות מול גורם אחד ומקצועי בכל צרכי המחשוב הרלוונטים לו.
השירות ניתן ע"י צוות מובחר של מהנדסי רשתות, טכנאי מחשבים, אנשי סיסטם ומומחי אבטחת מידע, בעלי ניסיון רב בעבודה עם ארגונים ממגוון ענפים.
תחומי הפעילות העיקריים של אפק בתחום המחשוב:

אנו מאוד קשובים לצרכים של הלקוח ודואגים להתאים את הפתרון המוצע בהתאם לצרכיו הספיצפיים ויכולתיו. אנו מסוגלים להעניק פתרונות בתחום המחשוב בכל רמות הצורך - ממתן שירותי תמיכה בסיסיים ושוטפים לארגון קטן בעל מערך מחשוב קטן ועד למתן שירותים מקיפים לארגונים גדולים ועתירי יכולות מחשוב.

ייעוץ ואספקת חומרה


חברת אפק מתמחה במתן פתרונות ושירותי מחשוב הכוללים: יעוץ, הקמה, הקמה ותחזוקה של בסיסי נתונים, שירותי תמיכה, אבטחת מידע תחזוקה ומכירה של תוכנה וחומרה. התקשורת עם אפק מאפשרת ללקוחותינו בתחום לפעול מול גורם אחד בכל צרכי המחשוב הרלוונטים להם.השירות ניתן ע"י צוות מובחר של מהנדסי רשתות וטכנאי מחשבים, בעלי ניסיון רב. אפק הנה CertifiedPartner של מיקרוסופט בתחום תשתיות המחשוב – Networking Infrastructure SolutionsCompetency
 
חבילת שירותים גמישה המותאמת לצרכי הלקוח:
אסטרטגיית השירותים של אפק גובשה מתוך ראייה לספק ללקוח תמיכה לפי דרישה, בזמני תגובה קצרים במיוחד. 
אפק מספקת:
  •  שירות תמיכה חודשית (ריטנר) - אפק מציעה הסכמי שירות ותחזוקה גמישים לרשת ולמחשבים תוך ניתוח והתאמה מלאה לצרכי הלקוחות ע"י הצוות הטכני והמקצועי בחברתנו.
  • שירותי מיקור חוץ (Outsourcing ): הצבת טכנאי מחשבים ו/או מנהל רשתות באתר הלקוח למשרה חלקית או מלאה.
  • הגעה נקודתית/לפי דרישה למשרדי הלקוח.
  • הגעה לאתר בזמן תגובה מקוצר, 364 יום בשנה, 24 שעות ביום (מלבד יום כיפור).
  • שירותי Help Desk ותמיכה On-Line הכוללים מענה טלפוני לשאלות ובעיות משתמשים ופתרון תקלות באמצעות התחברות במרוחק למשרדי הלקוח (במידת הצורך ובתיאום ואישור מראש של הלקוח).

מיקור חוץ - שירותי מחשוב


אפק מערכות, חברת מיקור חוץ בתחום שירותי סיסטם, אבטחת מידע ושירותי מחשוב בעלת ניסיון עשיר ומוצלח במתן שירותי מיקור חוץ עבור ארגונים ממגוון מגזרי שוק.
עובדי תשתיות המחשוב והרשתות של אפק כוללים מנהלי רשתות וארכיטקטי תשתיות בעלי הסמכות מקצועיות (מיקרוסופט, סיסקו וכדומה), ניסיון וותק רב.
יתרונה המקצועי של אפק בא לידי ביטוי באינטגרציה המקצועית בין תחומי המחשוב המשלימים, המספקים ללקוח פתרונות מקצה לקצה ב – One stop shop.
 מה זה מיקור חוץ?
מיקור חוץ הינה תפיסה ניהולית מתקדמת שמטרתה לאפשר לארגון להתמקד בליבת ההתמחות שלו ולהשקיע את מרבית המשאבים לצורך הפעילות. את תחומי הפעילות שאינן בליבת העיסוק של הארגון (לדוג' משאבי אנוש, שירותי מחשוב, פיתוח תוכנה) מעבירים לקבלנים חיצוניים שמתמחים בתחומי הפעילות הללו.
עצם השימוש במיקור חוץ גורם להיווצרות מוטת שליטה אפקטיבית על המחלקות היצרניות בארגון.
 מדוע להשתמש בשירותי חברת מיקור חוץ אפק מערכות ?
  • חיסכון בעלויות – מיקור חוץ חוסך בזמן ומשאבים לארגונים שמעוניינים לגייס עובדים. אפק מבצעת את תהליכי המיון של המועמדים ומספקת ללקוחותיה משאב אנושי מיומן ואיכותי תוך זמן קצר. כמו כן, ארגון המשתמש במיקור חוץ חוסך מעצמו את עלויות הנלוות לשכר (חופשות, פיצויים, ביטוח לאומי וכו').
  •  היצע איכותי רב – לאפק מערכות ישנו מאגר גדול של מועמדים איכותיים בתחומים רבים. ההיצע הגדול מאפשר לאפק מערכות לבחור בקפידה את המועמד המתאים ביותר לאותו ארגון ולדאוג שהוא יהיה עומד בכל הדרישות הטכנולוגיות.
  •  מיקוד בליבת העיסוק – חברת מיקור חוץ אפק מערכות מאפשרת לארגון להתמקד בליבת ההתמחות שלו ע"י תפעול התחומים להם הארגון זקוק. הסינרגיה בין אפק מערכות לארגון מתאפשרת בזכות מינוף היתרונות העסקיים של שני הצדדים.
  •  גמישות בהיקף המשרה – היקף המשרה נקבע לפי הצרכים של הארגון הזקוק לשירותי מיקור חוץ מאפק מערכות. מספר שעות מצומצם, חצי משרה, משרה מלאה או לפי פרויקט.
 פתרונות מיקור החוץ שלנו בתחום שירותי מחשוב וסיסטם

פתרונות תחזוקה שוטפת ומונעת:
  •  ניהול מערך ההרשאות של המשתמשים ומדיניות אבטחת מידע ותשתיות .
  • בדיקה תקופתית של מערכי האחסון והקצאתן.
  •  בדיקות תקופתיות למערך הגיבויים, לרבות ביצוע "ניסוי שדה" לשחזור קבצים, ספריות ותיבות דואר להבטחת איכות הגיבוי ויכולות השחזור.
  •  בדיקות תקופתיות של מערך האבטחה (Fire Wall, אנטי-וירוס, אנטי-ספאם וכדומה) לרבות ביצוע עדכוני גרסה.
  •  בדיקות תקופתיות למערך הדואר האלקטרוני, לרבות ביצועים, אופטימיזציה לאחסון ולתיבות הדואר וכדומה.
  •  בדיקות תקופתיות למערכות ההפעלה, בשרתים ובתחנות הקצה, לרבות ביצוע עדכוני גרסה.
  •  בדיקות תקופתיות של חומרת שרתי המערכת ותחנות העבודה, ועוד.
 פתרונות תחזוקת שבר ומענה לקריאות:
  • איתור תקלות חומרה, תקשורת, ציוד היקפי וטלפוניה, והפניית הבעיות (בהתאם לצורך) לספק החומרה וליווי הטיפול מולו.
  • איתור תקלות בתוכנות תשתית ותיקונן.
  • התקנת תחנות קצה (מחשבים חדשים למשתמשי קצה)
  • תמיכה למשתמשי הקצה , כמענה לבעיות טכניות ותפעוליות הנוגעות לתשתיות התוכנה בארגון, לרבות סיוע בהפעלת סביבת חלונות והדואר האלקטרוני, ועוד.
 ייעוץ ופרויקטים מיוחדים
  • מתן ייעוץ מקצועי שוטף לנושאי רישוי תוכנה, מדיניות אבטחת מידע, תקשורת מחשבים, פריסת מערכות מחשוב ושיתוף מידע, ציוד חומרה וציוד הקיפי אחר הקשור למערך המחשוב הכללי.
  • ביצוע פרויקטים מיוחדים, כגון: הקמה/מעבר של אתרים/משרדים חדשים, שדרוג מערכי חומרה ומערכי תוכנה קיימים, הקמת מערכת טלפוניית IP (לחיסכון בעלויות התקשורת), קונסולידציית שרתים, אינטגרציה בין מערכת הטלפוניה לישומי/מערכות משרד אחורי, פרויקטים לחסכון בצריכת החשמל, וכדומה.

אבטחת מידע


פתרונות אבטחת מידע שאפק מעניקה:
  • ביצוע סקרי אבטחת מידע, הן ברמת התשתיות, לרבות בסיסי נתונים והן ברמה אפליטקיבית.
  • הטמעה ומכירה של מערכות הגנה בסביבת תקשורת ארגונית ואינטרנט.
  • תשתיות אבטחה וחומות אש של מגוון יצרנים: isa 2004/2006 , Cisco Systems, Check Point, FortiGate ועוד.ה הקמת מערכי הגיבוי/שחזור/אחסון מרוחק ו- DRP (Disaster Recovery Planning)
  • מערכות הצפנת דואר ארגוניות, פתרונות הצפנה נוספות.
  • בקרת גישה חכמה (מבוססת תשתית PKI ) וניהול זהויות ( SSO).
  • הגדרת מדיניות ונהלי אבטחת מידע
  • הטמעת מערכות ניהול מרכזיות
  • זיהוי והתרעה כנגד (SIM/SOC) לאירועי אבטחה.
  • מניעת זליגת מידע
  • פתרונות שירותי מחשוב

תשתיות ותקשורת


ניסיון רב בכל מגוון ההתמחויות של תשתיות רשת המחשוב:
  • שרתי דואר: 2010/Exchange2003/2007
  • שירותי ענן: Microsoft Online 365
  • תשתיות אבטחה וחומות אש של מגוון יצרנים: isa 2004/2006 , Cisco Systems, Check Point, FortiGate ועוד.
  • רשתות מחשוב לארגונים קטנים ובינוניים : 2011/SBS2003/2008
  • מערכי מחשוב מפוזרים וקונסולידציה של מערכי מחשוב: טרמינל סרבר, סטריקס ועוד
  • וירטואליזציה: VMware, Microsoft Hyper-V
  • מערכי גיבוי ואחסון
  • מערכי התאוששות מאסון (DRP- Disaster recovery planning)
  • מרכזיות טלפוניה מבוססות IP Phone/VOIP
  • שרתי אינטרנט ואירוח אתרים
  • תכנון וביצוע פרויקטי מעבר משרדים
  • תכנון והקמת חדרי שרתים ותקשורת
  • יישומי אופיס וניהול ידע: Office2000/2007/2010, MOSS2007, SharePoint ועוד .
 פתרון כולל ללקוח:
ייעוץ, ניתוח ואיפיון צרכים
הקמה בפועל של מערך מחשוב וביצוע פרויקטים.
תחזוקה ותמיכה שוטפים, ברמת הרשת וברמת תחנות הקצה (משתמשים)
מכירת תכנה וחומרה
פתרונות שירותי מחשוב
 
 
אנו קשובים לצרכי הלקוח ומתאימים את חבילת השירותים, בהתאם לצרכיו ומידותיו, החל ממתן שירותי תמיכה בסיסיים ושוטפים בארגונים קטנים בעלי מערך מחשוב קטן, ועד למתן שירותים מקיפים, מקצה לקצה, לארגונים גדולים ועתירי מחשוב.
 
יתרונותינו: 
• אמינות
• זמינות
• עלות תחרותית
• שירות מקצועי ברמה גבוהה
• חברה ותיקה, מקצועית, אמינה ואיתנה
• חברה המשלבת בתוכה יכולות מקצועיות מתחומי מחשוב מגוונים
 

שירותי מחשוב
שירותי סיסטם
אבטחת מידע
בסיסי נתונים
מחשוב מיקור חוץ
Share by: